søndag 19. desember 2010

Juleverksted og helga som bare forsvant.

Denne helga har jeg ikke engang kikket innom kjellerkroken min, nei og nei...
Istedet for har det vært juleforberedelser, i år tror jeg julekvelden kommer litt vel brått på kjerringa.
 I kveld har vi hatt juleverksted i heimen, bakte og pyntet pepperkaker og lagde hver vår julepynt. Mannen var særdeles effektiv og lagde både engel og nisse. Promarker tusjer egner seg ikke på trekuler, de stakkars englene fikk et trist blikk på livet:-O.
Sirupsbrødene, snickerskaka og kanelsnurrene kom også i boks i dag, hjortetakk og lefser har kommet i posten fra mamma, i morgen står tomatsild og delfiakake på tapeten, da begynner det så smått å hjelpe.
Christina var en liten tur på Grorud i dag, hun kom hjem med førjulsgave til meg:)
"En liten lykketing til deg mamma, når du lager kort skal lyset i holderen skinne for dine ideer"
Veldig snilt og søtt av 16-åringen min, tusen takk jenta mi:))
Helga har bare forsvunnet  i rasende fart, lykke til med innspurten alle sammen.
Juleklem Sissel

Ingen kommentarer: