torsdag 9. desember 2010

Julekort med brett.

Har lagd enda et julekort med Magnolia-motiv. Prøver å variere litt, men det er vanskelig, liker bare Tilda bedre og bedre. Denne er spesielt fin synes jeg og hun er ganske samarbeidsvillig når fargene skal på.
Har brukt grå Bazzill, mønsterark fra Maja, motiv fra Magnolia, fargelagt med Promarkers. Tekst fra NSS, blomster fra Storyteller og NSS. Punch fra MS. Snøkrystaller fra en punch jeg ikke vet hvem som har laget og et lite juletre fra Steffens.
Vet ikke hva denne brettingen heter, men den medfører liten plass til skriving, lagde derfor en tag til denslags bruk. Pyntet i samme stil som kortet på forsiden og med skrivefelt bak. Tagen er fra også fra Magnolia og har  plassen sin bak motiver som står på 3d puter.
Kortet blir med på Scrappekammerets utfordring #20, "lag et julekort", hadde også lyst å legge det inn hos PfP, men der fant jeg aldri noe sted å linke det:(

Kos dere i adventskulden og nå er det snaaaaaaaaaart helg, halleluja for det!
Klem Sissel

5 kommentarer:

Nina sa...

Ååååå så fint :) Nå kjenner jeg det klør i fingrene, men her hos Cato er det jaggu ikke tid til denslags. Vurderte lenge at noen få, skulle få hjemmesnekkra kort, men hvis det blir noe kort i det heletatt i år så må det bli bilde. Takk og pris så feiret vi jo jul i juli i år så kanskje det er noen brukbare bilder fra da.
Tusen takk for koseleige kommentarer forresten:)

Klem fra nina og Cato, eller var det på Cato ;)

Knerten sa...

Kjempeflott kort, Sissel, også så hyggelig med en samarbeidsvillg Tilda, da :-) Hun er søt, og papirer og alt harmoniserer så bra !

Pinklady 68 sa...

Et koselig og flott julekort!! Kjempefin bretteteknikk:-) Så fin punch du har brukt...og veldig søt Tilda!
Ha en fin adventshelg! Klem Laila.

Guri sa...

Så flink du er blitt til å fargelegge. Nå har eg kjøpt meg Promarkertusjer, men må trene meg litt først. Posekortet under var jo berre lekkert. Liker den stilen veldig godt, men får det ikkje til sjølv.
God helg til deg :)

Anette sa...

Herlig kort du har laget! Nydelig malt motiv! Og kjempeflott bretting ;)
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)