fredag 3. desember 2010

Blå toffifee.

Oi oi oi, nå har jeg brukt opp den siste toffifee eska i heimen, må nok ut å finne flere, tror det blir mange sånne hilsner fra meg denne julen.
Sketchy Colors #49 har en skisse i sin utfordring denne uka, håper resultatet  er gjenkjenbart.
Denne gangen ble det blå jul. Mønsterark fra Maja  og Panduro. Motiv fra Ladybug, fargelagt med Promarkers og Copics, ble i mørkeste laget, men det får gå.
Skulle være en oval form på et av arkene i følge skissen, er i den uheldige situasjonen at ingen sånne dies er mitt eie. Løsningen ble å ransake skap og hyller for noe som lignet den fasongen, fant et lite fat som det skal stå salt og pepperbøsser på blant "sølvtøyet".
Blomster og tekst fra NSS og snøkrystaller fra en ukjent punch, de er kanskje vanskelige å oppdage, men de er der, under de hvite rosene.
Puncher fra MS, perler fra Kaiser craft og charm fra Steffens.
Etter en heller kjølig uke er det straks helga igjen, det går unna om dagen, blir like overrasket hver gang jeg skjønner at kun er snakk om noen få små uker til jul.....
I morgen er det "julemøte" for oss som er organisert i Fagforbundet, har ikke vært med på det før, men det ryktes at det både er mettende og fuktig, vi får se hvordan det arter seg i morra kveld kl 18:00.

God helg og varmende klemmer i vinterkulda:o)
Sissel

11 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempefint pyntet eske :)

klem :)

Nina sa...

Så fin den ble:)
Jeg har så lyst til å lage jeg også, men her er det trening og sossialt sammvær hele tiden så det spørs om det ikke må bli etter jul ;)
Tusen takk for koslieg kkommentar forresten og lykke til i morgen.

Klem fra meg og cato, hihi ;)

Ps:han kommer forøvrig å holder foredrag for oss på mandag (Cato Zahl Pedersen altså)og det gleder jeg meg til :)

Pinklady 68 sa...

En kjempe flott blå toffee-eske!!
Nydelig pyntet!!
Ha et fint "julemøte" med Fagforbundet:-)
God Helg!

Klem Laila.

bestevenn sa...

Kjempeflott eske. Bra det er tomt bare for esker og ikke bare innholdet! Håper du får en hyggelig kveld.

Ida sa...

Hei!
Nydelig kort! Flotte farger og motiv. Man kan ikke eie alt, jeg har også mange ganger streket opp og klippet etter kjøkkenglass ol!:)
God helg!

Karin sa...

Så flott eske og nydelig pyntet (",)
Klem fra Karin

Guri sa...

Nok ei godbit frå deg. Nydelig pynta. Kjenner meg igjen med å mangle utstyr. Men med litt krativitet kan ein fikse det meste :)

Heidi sa...

En nydelig pyntet eske!
Lekkert i blått:)
Håper du får en flott kveld og en riktig god helg, klem:)

Knerten sa...

Kjempenydelig pyntet eske, Sissel. Fargen - det er noe eget med akkurat denne blåfargen (og ute er det jo faktisk blåtime nå :-)), og motivet er nydelig.
Ha en riktig god helg !

Marianne sa...

Ja, toffifee eskene blir flotte gaver, og denne var virkelig nydelig!
En kjempeflott løsning av skissa vår. Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors midt i julestria.
Klemmer fra Marianne:)

Lambi sa...

Nyddelig Sissel! Lekre ark, søtt motiv og fine puncher du har brukt! Synes denne er mer enn lik nok til skissen jeg da... ;) Heldige disse som får slike bokser til julehilsen da! I fjor gikk det i After Eight bokser hos meg og igår pynta jeg 3 fyrstikk esker...så kankje det blir telyskort med fyrstikk esker i år?? Klarer ikke å bestemme meg helt, hehe.Ha en flott 2.søndag i advent! Klem