søndag 26. desember 2010

I julemodus:)

Julefreden har senket seg i heimen og intet nytt har blitt kreert, men jeg var så usannsynlig heldig at jeg fikk ny PC i julegave:))))))))
Den må utprøves, den gamle kjørte Linux og var veldig annerledes i programmene sine, dette blir et øvelsesprosjekt for å se om jeg får til å legge bilder og innlegg i bloggen?!

Litt rød julestemning, speil og lys.

Her er det blått, hvitt og sølv som pynter opp.

Tilslutt et bord med en kjempekoselig lampe som lå under treet på julaften.
Foreløpig ser det ut som om jeg fixer biffen, alt normalt så langt. Julen er masse spising og hygge, passer bra for de av oss som er i overkant glad i kaker og kos. Nå skal vi bevilge oss noen biter Delfia og Ostekake i selskap med glo-varm julekaffe, mmmm.
Deretter venter et "stort"strikkeprosjekt som bare må bli ferdig ganske så strax!!
Fortsatt god jul i hus og hytter, juleklem Sissel

2 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Måtte jo bare innom for å gratulere med ny pc,og si fortsatt god jul!
Hat et par sånne lamper jeg og!Veldig glad i de!
Klem,Janne

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med ny pc!! Fortsatt god jul!!
Klem Laila.