fredag 31. desember 2010

Året ebber ut...

2010 er straks over, det har vært et rolig og harmonisk år hos oss, og det er godt. Håper og tror det nye blir like fint.
Ønsker å takke dere som stikker innom og kommenterer hos meg, hadde aldri trodd at denne bloggingen skulle være så morsom. Startet bloggen som et oppbevaringssted for bilder av kortene mine, hadde ingen anelse om at det var et så stort og kjempehyggelig sosialt fellesskap inni denne PCèn. 
En spesiell hilsen til Pink Lady (Laila) med takk for at du i all din hjertelighet og omtenksomhet lot meg få innpass på de koselige treffene på Skedsmo og til Gro som hjalp meg å komme i gang med Promarkerne:))
 GODT NYTT-ÅR TIL DERE ALLE
håper 2011  bringer dere lykke og glede.
Nyttårsklem fra Sissel

5 kommentarer:

bestevenn sa...

Godt nyttår til deg også. Det har vært morsomt å treffe deg. Sees vi på fredag?

Elisabeth sa...

Godt nytt år til deg også. Og ønsker deg et kreativt år og alt godt inn i det nye året.
Elisabeth

Nina sa...

Et riktig godt nytt år til deg også Sissel og tusen tusen takk for et utrolig nydelig kort, min favoritt blant alle kortene vi fikk. Desverre ble det ingen kort fra denne kanten i år, men jeg kommer sterkere tilbake neste år.

Nyttårsklem fra borti gata :)

Pinklady 68 sa...

Veldig koselig at du har blitt med i vår "gjeng" på scrappetreff på Skedsmokorset!
Gleder meg masse til fredag:-)
Håper du har hatt en fin julefeiring og ønsker deg et godt nytt år!!

Klem Laila.

Pia sa...

godt og kreativt nytår til dig
knus Pia