lørdag 27. november 2010

Kosetreff:)

Var på superhyggelig treff på Skedsmokorset for andre gang i går. Det krydde av hyggelige damer, papir og sakser, i tillegg kaker. Bedre kan det vel ikke bli.
Mitt første prosjekt ble utkledde fyrstikkesker.
Bazzill, mønsterark fra min yndling Maja, motiv fra Hänglar og Stänglar, blomster og tekst fra NSS, litt silkebånd og brads fra  Nille.

Gutten er fargelagt med Promarkers.
Fargene passer inn hos Sketchy Colors rekker det vel såvidt før fristen løper ut.
Etter kvelden/nattens treff sto jeg klar utenfor Bikuben kl 10:00 i dag tidlig, etter 2 timers handling og titting var energinivået på oppadgående.
Mulig lykken over å finne de nye skjønne Maja-arkene gjorde sitt. Suste hjem, fargela et motiv,  vaska hele huset, pynta til advent og inspirert av Majas ark "Kladd kaka" ble det bakt en slik, nå er straks kalkunfilet, ris og grønnpeppersaus klar for bespisning.
Tror jeg må innom Bikuben oftere.
En koselig første lørdag i advent til dere:))

Klem  Sissel

5 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Hei igjen,og takk for i går!
Du kan tro kaka di ble samtale emne i bilen hjem i går!!! Mmmm....oppskrift søkes!
I dag her jeg farget et av motivene jeg fikk av deg i går,og håper å få montert det på et kort eller noe i morgen!
Herlig eske du har pyntet,det poststemplet er såååå fint!
Klem,Janne

Pia sa...

wow så lækker æske og nydeligt motiv i skønne farver
knus Pia

bestevenn sa...

Takk for en super hyggelig kveld igår, og for en herlig kake. Det var såvidt plass til meg i bilen hjem etter å ha forspist meg grundig. Kjempefin den fyrstikkesken du har utkledd! Og helt enig, besøk på bikuben gir energi! Ønsker deg en fin søndag.

Heidi sa...

Nydelig fyrstikkeske!
Herlig motiv og flott pyntet:)
Jeg fikk dekorert lys jeg! Og det gikk overraskende greit.
Høres ut som dere hadde et flott treff, så bra!
Ha en flott søndag, klem:)

Ida sa...

Hei!
Ja, virkelig et hyggelig treff!:)
Så ikke at du laget denne her, men motivet og arkene er jo helt nydelige!
Ida