søndag 14. november 2010

Fyrstikkeske(r) og Danskekake;)

Har hatt en deilig helg med hobbysyling og kakekos, me like....
I går satte jeg sammen 2 fyrstikkesker og prøvde å pynte etter beste evne, ser i etterkant mange forbedringsområder, men et sted må man begynne.
 2 mellomstore fyrstikkesker, lagt på restepapir av mange slag, bla bazzill, mønsterark fra Papirdesign og Inkido.
Motiv fra magnolia fargelagt med Promarkers, motivet er stemplet på akvarellpapir, tenkte jeg skulle jeg sjekke om det gikk helt gærnt å bruke Promarkers på denslags papir...
Hvorfor skal man ikke gjøre det ?
På hobbybutikkene har jeg fått streng beskjed om å bruke meget glatt papir, helst Letraset.
Tømte den ene eska for fyrstikker og fylte den med Non-stop som lørdagsgotteri til snille nabo Nina. Hun har fått eska som takk for lånet av diverse PP-bøker og et stempel. Har hengt på en liten veskecharm til ære for shopping-dronningen......kjenner du deg igjen snuppa?
I dag har jeg også fått puslet litt i kjellerkroken min innimellom middagslaging og kakebaking:
Bakte Dansk smørkake til ære for farsdags mannen, den er farlig god, hvetedeig, vaniljekrem og melis på toppen. Er det rart man blir litt ujevn i fasongen.....nei.
Dagens resultat fra kjellerkroken kommer ved en senere anledning, må tørke litt.

Snart tid for køya, tidligvakt i morra, en fin uke ønskes dere:o)
Klem Sissel

6 kommentarer:

Bodil sa...

Denne ble jo kjempefin :) Så lurt å putte i litt non-stop :)
Den kaka di så kjempegod ut :)
ha en fin uke, klem :)

Guri sa...

Flotte fargar du har brukt, og nydelig motiv til ein kvardagsengel.

Lambi sa...

Så utrolig koselig fyrstikk eske. Nydelig pyntet og lekre ark og farger på Tilda! :) En kjempe koselig liten hilsen! Artig med non-stop i den ene esken!! :) Ha en flott uke! Klem

Heidi sa...

Lekkert!
Nydelig pyntet og flotte farger:)
Ser aldeles nydelig ut den kaken også.
Ha en fin dag, klem:)

Nina sa...

Her en liten hilsen fra den lykkelige motakeren av verdens nydeligste lille gave, sukk, jeg har den forran meg på arbeidsbordet (les:kjøkkenbordet foreløpig)og ser på den støtt :) Jeg bel SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad :) Hehe, shoppinvesken noterte jeg meg kjappt, fniiiiiiis ;)
Den kakaen så vanvittig god ut, men etter å ha fortært utrolig mange Sara Bernharder i helgen er det vel griet jeg ikke snubla forbi deg ;)
Ha en strålende uke.

Klem fra ei som har vært i butikken å kjøpt fyrstikkesker ;)

Nina sa...

Håper forøvrig det er greit at jeg har lagt ut kunstverket på min blogg også, må jo skryte litt av deg vettu.

ZZZZZZZ fra oppiher :)