søndag 21. november 2010

God rosa jul, hmmm.

Meget uvante julefarger har det blitt på dette julekortet.
Sukkersøtt # 102 har en fargeutfordring denne uka, rosa, lilla og blått. Dette er så absolutt farger jeg liker veeeeldig godt, men alt på en gang da gitt.
Er i julemodus,  så la fortrøstningsfullt gang i vei.
Her var det mye farger gitt.
Bazill i 2 lillafarger, mønsterark fra Maja og et jeg vant på scrappekvelden på Skedsmokorset, fra Bikuben.
Motivet er en freebee fra Ladybug, veldig søt vinterdame. Fargelagt med Copics.
MS punch, blonder, kakeserviett og Nellie-Snellen dies, tekst fra NSS.
Er brettet som et Joy Fold Card, tror jeg det heter.
Inni er det skrivefelt og flere julestempler fra NSS.
Fikk ikke til å pynte det mer, synes det ble fryktelig urolig med masse farger, glitter og stas.
Tror det blir med dette ene forsøket på rosa julekort, det neste blir veldig rødt og tradisjonelt kjenner jeg :o)

Fortsatt god søndagskveld.
Klem Sissel

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert Sissel!! Nydelige farger og masse herlige detaljer:-) Dette er en punch jeg ikke har..hihi. Kjempefine dies og et vakker motiv!

Ha en fin kommende uke!!
Klem Laila.

Inger Marie sa...

Nydelig kort med mange
lekre detaljer :)
Takk for at du deltar hos
Sukkersøtt :)
Klem fra Inger Marie

Knerten sa...

Utrolig lekkert kort :-) Likte så godt motivet du har her, nydelig.

Yvonne sa...

Herlig! Utrolig lekker den hjørnepunchen du har brukt her.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Vi sees til fredag (nabben og jeg gleder oss til å smake snickerskake)!
Klem

Linda's Side sa...

Kortet ditt ble kjempefint. Fint satt sammen. Likte godt toffee-esken i innlegget under også.
Ses på treff til fredag??
- Linda -

Helle sa...

Gratulerer med "Ukens go'bit" hos sukkersøtt :-)

Klem fra snøværet i nord
-Helle-