tirsdag 12. april 2011

Ikke kort i kveld, men.....

det ble kake, usedvanlig usselt tirsdagsvær lokket til kakekos. Ja, jeg vet, ikke lurt med sånne utskeielser seint på blanke tirsdagen. Godt var det uansett:o)
Brownies med ostekrem, mmmmm.
Nina nabo fristet med denne kaken i et blogginnlegg, siden jeg er en slikkmunn av rang måtte den testes og den var nydelig god.
Til og med mannen som ikke er spesielt glad i kaker kosa seg over evne.
Har dere lyst til å prøve finner dere oppskrift og framgangsmåte her hos Nina.

Tror jeg tar et stykke til.
Klem Sissel

5 kommentarer:

Lenas kort sa...

Mmmmmmmm,ser deilig ut :-) Ikke dårlig på en regnfull tirsdag :-)

Bodil sa...

namnam, den så god ut da :)
Blir nok ingen kake her før til påske, tror jeg :)
klem :)

Angella sa...

mmm....må nok over til Nina...Hadet:D

klem fra Angella

Gro sa...

Brownies med ostekrem - det hørtes bare utrolig godt ut.
Klem :o)

Nina sa...

Hei hei :)

Hehe, kake på en tirsdag du ;)
Vurderer sterkt å lage ny ladning til helgen jeg også :)
Men det var jo ikke det jeg skulle kommentere egentlig.....
TUUUUUUUsen takk for nydelig kort og supersøt kopptue ;)
Martine viste meg det først nå seru, hehe...
Så supersnillt av deg da :)

Stor og lykkelig klem fra oppi her :)