torsdag 20. oktober 2011

Julekort 2 og 3 oktober.

Disse julekortene ble til på Ski-treffet sist helg. En helg i papirets tegn, mer enn 120 damer samlet på et sted, fullstendig hengitt til diverse farge-hjelpemidler, papir og dies.
Minnehjørnet som sto for arrangementet fortjener all mulig ros, alt var tilrettelagt, rom å sove i , frokost, lunsj og middag servert......
Ark fra Papirdesign, motiv fra Sugar Nellie, fargelagt med ProMarkers, litt sløyfer og bånd og kanelstang fordi det lukter deilig jul
Tekster fra NSS
Joy fold card.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Litt usikker på arket her, er det 3ndy kanskje? Motiv fra Bildmålarne, fargelagt med Promarkers, svirler fra BossKut. Magnoliagjerde, julestjerne fra Marianne Design. Tekst fra NSS.
Teksten her kommer også fra NSS.

Har hatt papir-fri etter treffet på Ski, har noe strikketøy som ligger og venter, eller rettere sagt, en dame venter på resultatet av strikkingen. Har gjort en smart investering denne uka, fikk kjøpt skjærebrettet som hører til Score-Palen. Plassbesparende, bedre tilgjengelighet på utstyret og veldig fint :)
I morgen kveld skal jeg hente Christina på flyplassen, gleder meg masse til å klemme litt på henne igjen.
Kortene skal være med i Hjertebodensjuleblogg.

Ha en fin herlig fredag og god helg.
klem Sissel

16 kommentarer:

Lenas kort sa...

2 aldeles nydelige jule kort :-) Fikk ikke med meg alt som ble laget på den andre bord enden, så det er godt att det blogges ;-) Blir kos å få hjem Kristina noen dager :-)Grattis med nytt utstyr :-)Får vel se det etter hver ;-) Ha en fin kveld :-)

Gro sa...

Nydelige julekort. Kjekt å være ferdig denne mnd også. Og snart er vi i havn med hele året.

Klem :o)

Unknown sa...

Så utrolig koselige kort ♥
Likte godt ideen med kanelstang på, da LUKTER det jul og;))

Ha en fin kveld!

Klem Line

Pinklady 68 sa...

To kjempefine julekort, Sissel!
Herlige begge motivene du har brukt.
Moro med nytt utstyr:-)
KOselig å få datteren hjem..riktig god helg til deg og dine!

KLem Laila.

Berit sa...

Hei, 2 flotte julekort du har laget, sikkert veldig gøy å være på treff med så mange som deler interessen:)
Kos deg i helga:)

Titti sa...

Hej Sissel!
Vilka underbara kort du gjort på träffe. Hoppas du har en go helg.
Kram Titti

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flotte julekort du har laget !!
Klem Kjersti ;o)

bestevenn sa...

Nydelige kort du fikk laget på treffet, og for en flott plassering vi hadde! Forskjellige og fine kort, punsjer og dies i skjønn forening. Jeg har egentlig også laget julekortene denne måneden, men har brukt de til andre ting. Holdt på å miste pusten da jeg oppdaget at jeg hadde solgt et uten å ta bilde!!! Kos deg med datteren din denne helgen! Klem

Ida sa...

Takk for sist!
Flotte julekort alle tre Sissel.
Nydelig pynt og motiv!:)
Klem

Trine Pedersen sa...

Nydelige julekort du har lagd. De motivene var så søte. Stilig med glittersnø på luen og skjerfet, og den kantpunchen var kjempefin. Har nettopp kjøpt meg to kantpuncher for det har jeg ikke fra før. :):)

Alt for daman var en super forestilling. Den var morsom, og de er så utrolig flinke til å synge.

Ha ei riktig god helg!

Klem, Trine :)

Allpapir.blogspot. sa...

Kjempe fine julekort Sissel. Det øverste var bare helt nydelig med flotte farger sammen.
God helg videre.

Sissel sa...

Sannelig mye fint på din blogg også! Nydelige julekort du fikk laget på treffet!
Fin helg til deg og dine! :-)

Heidi sa...

Aldeles nydelige begge to Sissel!
Søte motiver:)
Ha en fin kveld, klem:)

oheidia sa...

Nydelige kort disse ,Sissel. Jeg fikk laget altfor lite på Ski i år men koste meg masse slik som du. Godt å få maten servert!
Klem

Nina sa...

Jeg er imponert over at du fortsatt henger med på julekortoppdraget ditt, flinkis :)
Jeg har tenkt helt siden i sommer at jeg snart må begynne på årets produksjon, men det sitter langt inne ennå kjenner jeg så det blir vel det vanlige stresset, hihi ;)
Tipper det var godt å få hjem lille snuppelure og jeg hadde den ære av å ha besøk av henne og de andre Londonfarerne i går:)
Det skjærebrett greiene må jeg høre og se mer av...sliter så med å finne et som skjærer rett, sukk.

Søndagskklem fra oppiher:)

Pia sa...

woooow så smukke kort og så nydelig på allle sider
knus Pia