onsdag 12. oktober 2011

Julekort # 1 oktober.

Måneden første julekort er ferdig kreert, lagde det i helga, men har ikke hatt tid til å legge det ut.
Ark og motiv fra Bildmålarne, fargelagt med mine eksellente ProMarkers.
Tekster fra NSS, bånd fra Kjepphesten, nupereller fra bestemor, blomster fra Papirdesign.
Innsidene, mere NSS tekst og svirler fra Stempeglede.

I kveld har vi vært hos Hege og levert alle sakene mine som skal være med på Skitreff, ble litt nakent i kroken min gitt....
Jeg ble plutselig bil-løs i helga og den snille damen tilbød seg å ta med eiendelene mine. Tusen takk Hege, du er veldig veldig snill. Ser ikke helt for meg hvordan jeg skulle ha manøvrert meg ned til Oslo S og ut i periferien med alle duppedingsene mine, så da hadde det nok blitt hjemmehelg istedet for treff.
Passer hos:
Sketchy Colors # , skisse

Da er det bare å se fram til gjenforening med papirer og annet utstyr på Ski fredag ettermiddag.

Klem Sissel

16 kommentarer:

Christina C. sa...

Beautiful card, Sissel! Love this adorable image....lovely papers and wonderful design! The crochet border is gorgeous!

Eva Helen sa...

Herlig julekort med flott både utenpå og inni!

Klem Fra Eva Helen

Bodil sa...

Nydelig julekort og så fin nupperellebord rundt motivet.
klem :)

May Brit sa...

Sånn et koselig julekort med et like koselig motiv:) Fikk liksom litt julestemning her jeg:))
Ha en flott dag:)
Klem May Brit

Lambi sa...

Så herlig julekort Sissel! Digger disse Bildmålarna motivene fortiden! (Selv om jeg ikke har fått scrappet dem så mye selv i det siste, men kjøpte mange nye på messa!) ;) Den nuperelle rammen er også kjempe søt og dekorativ! Vi sees snart! Klem

Titti sa...

Fint kort och kul för dig med ski träffen , vill någon gång komma dit. Kram Titti

Marianne sa...

Åååå, noe så koselig! Her oser det av herlig julestemning! En flott løsning av skissa vår!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Gro sa...

Herlig kort Sissel.
Du trenger da ikke ta tog og buss go styre så veldig for å komme deg til Ski... Hvis du kan være her hos meg i 17 tida kan du sitte på ut. Jeg blir kjørt. Bare si ifra. Det er vel iallefall bare en buss...
Klem :o)

Sissel sa...

Å, så mye fint du har laget! Dette var kjempefint i farger og nydelig med den blondekanten rundt motivet!
Ja, det er artig å se hvor forskjellig vi tolker skissene! :-)
Klem

Tuppenshobbyblogg sa...

Flott julekort du har laget !!
Har kommt igang med julen jeg også..... heldigvis ;0)

Klem Kjersti

Ida sa...

Hei! Nydelig julekort, og flott motiv!:)
Gleder meg til mitt første Ski-treff. Vi sees!

Allpapir.blogspot. sa...

Kjempe fint kort sissel. Kos deg i helgen :)

Heidi sa...

Nydelig julekort!
Herlig motiv:)
Ha en riktig fin helg, klem:)

Marianne sa...

nydelig kort

Pia sa...

åhhh sikke dejligt kort, sødt motiv og fine detaljer
knus Pia

Lenas kort sa...

Takk for en hyggelig treff helg Sissel :-)Godt å ha gode scrappe venner som hjelper til i nødens stund. Hjemme helg hadde nok ikke vært helt det samme!....eller! :-)
Dette korte ble aldeses nydelig :-)
Julekort bunken din må da begynne å bli stor? Er imponert over att du henger med måned etter måned! Håper vi sees på fredan før du henter hjem Kristina.Ha en toppers uke :-)