lørdag 12. februar 2011

Lilla Sugar Nellie.

Denne helga har vært etterlengta, omsider tid i kjellerkroken og til å gjøre masse koseting, deilig:)
Etter litt huslige sysler, hopprenn og pita med tilbehør har jeg fått gjort ferdig et kort.
Hvis  jeg kjapper meg rekker jeg kanskje en utfordring eller to.
Ark fra Maja, nydelige.
Motiv fra Sugar Nellie.
Fargelagt med ProMarkers.
Spellbinders
Metallpynt fra Notabene.
Massevis av blomster fra...
Kakeserviett.
Innside med samme oppsett.
Tekst fra NSS.
Enkel bakside.

Det var det for denne gang, disse nye Maja-arkene er bare så nydelige, nesten så jeg kvier meg for å skjære i dem. Men det må man jo, ellers blir det ingen kort:)
Sugar Nellies motiver med de skjønne ungene frister veldig når motiv skal velges, neste gang skal jeg prøve å finne noe helt annet. Blir litt monotont med samme type ark og samme type motiv gang på gang, uansett hvor fine de er.
Har lyst å prøve meg på en bok-eske, ser vanskelig ut, så jeg utsetter stadig litt. Skal se om jeg klarer å finne fram litt mot og kreativitet i løpet av nattens mulm og mørke:o)
Ønsker dere som er innom på besøk en fortsatt flott lørdag, tar meg en seigmann og litt Melkedrøm med bringebær og nyter kvelden videre.

Klem Sissel
Legger kortet inn hos:
 Sketchy Colors # 57 skisse.
Scrappekammeret # 24  Bursdag

11 kommentarer:

Nina sa...

Sukk, så nydelig :)

Jeg er jo helt ute av dette kortgriene for tiden, så stempelemotivet og arkene er helt nye for meg og aldeles fortryllende. Skjønner du kvier deg for å "ødelegge" dem, men du tryller jo frem noe vakkert, så da gjøre det jo ikke noe.

Fortsatt god lørdag :)

Klem Nina :)

Heidi sa...

Et nydelig kort Sissel!
Ja de arkene er utrolig lekre:) Flott motiv også. Jeg kvier meg også litt for disse bokeskene, men får vel prøve meg snart. De er jo så fine:)
Kos deg, klem:)

Grethe sa...

Nydelig kort!! Stempelet er lekkert. Og fargene du har brukt er helt fantastiske!

Tusen takk for at du deltar i bursdagsutfordringen til Scrappekammeret!!

Gry-Beate sa...

Fy søren så lekkert et kort. Det motivet er jo bare så kjempe lekkert, og nydelig fargelagt!!

;0)Gry-Beate

bestevenn sa...

Så nydelig kort du har laget. Vakkert motiv du har fargelagt. Og maja arkene er en sikker vinner!

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig kort med en vakker Sugar Nellie jente på.Lekre ark og nydelig pynting :-) Ha en fortsatt flott helg :-)

Knerten sa...

Flott kort, flotte farger, og lekre blomster du har laget her :-) Nydelige papir også.

Ida sa...

Nydelig!
Skjønner hva du mener, men når ark og motiv er SÅ nydelig, må det brukes!
Klem

oheidia sa...

Så nydelig et kort, Sissel! Hærlig motiv og så flott med Maja ark til og de lekre blomstene!

Jeg har også lyst til å lage et bok kort og må få somlet meg til å prøve det - men også jeg har utsatt det litt lenge nå:=)

Ha en fin dag og uke!

Klem

Yvonne sa...

Nydelig kort Sissel! Elsker alle lillatonene her!
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Og du burde absolutt prøve deg på bokeske, det er overhodet ikke vanskelig :)
Klem

Anette sa...

Et nydelig kort du har laget! Herlige farger og kjempeflott malt motiv!
Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
--klem--