søndag 27. februar 2011

Julekort # 3 februar.

Da var det gjort, ble 3 julekort i februar også. Denne måneden ha vært både hvit og kald så jule-vinterstemninga henger godt i.
Har brukt yndlingssnømannen min fra Serendipity, fargelagt med ProMarkers.
Stemplet teksten rett på silkebåndet, visste ikke om det gikk, men tok en sjans.
Innside uten mye oppstyr, tekster fra NSS.
Vinterstemning fra kjøkken vinduet i dag tidlig.
På byturen i går var vi innom og så på de fantastiske is-skulpturene som har blitt blitt lagd til VM.
"Her er Pikene på broen"
"Kysset"
"Piken og døden"
"Madonna i is"
Helt utrolig at noen klarer å lage så vakre uttrykk i is og snø, veldig mange flotte små detaljer.
Nå er det tid for å 30 km og festing av noen stempler på Ez Mount.

Klem Sissel

7 kommentarer:

Yvonne sa...

Nydelig Sissel! Den snømannen MÅ jeg ha før desember! Og så stilig å stemple rett på båndet da! Veldig lurt.
Ha en herlig søndag! Koser meg med 30 km nå jeg og, heia Norge!
Klem

Bodil sa...

Et nydelig julekort du har lagd :)Flott motiv og så lurt å stemple tekst på båndet.
klem :)

Pinklady 68 sa...

Det ble gull på Petter idag!! Kjempe moro:-)
Et nydelig julekort Sissel...utrolig flott snømann motiv!!

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Nina sa...

Aller først, gratulerer med dagen som har vært..., gud jeg er treg ;) Martine spurte meg litt annklagende her om dagen om jeg ikke hadde gratulert deg seru, hehe ;)

Så utrolig flink du er til å ta utfordringen på strak arm..., og det site kortet likte jeg spesielt godt, snømannen var jo helt fortryllende :)

Er enig med deg at det er utrolig hva de har fått til der nede i byen, masse kreative og flinke folk altså :)

Ha en fin søndag :)

klem :)

oheidia sa...

NYDELIG julekort i blått og du - de isskulpturene var jo bare velig vakre. Tror jeg må få sett dem i løpet av vm:=)

Gry-Heidi sa...

Kjempenydelig julekort ! Digger dette motivet, herlig snømann :o)

Klem :o)

Heidi sa...

Nydelig!
Ja den snømannen er jeg også glad i:)
Imponerende de is skulpturene.
Klem:)