tirsdag 14. januar 2014

Rosa og blomster.

Dette kortet følger ikke helt sesongen.
Fikk lyst på litt sommer i januar.
Har brettet litt igjen, en såkalt Joy Fold Card.
Ark fra Bildmålarne og Maja.
Motiv fra My Besties, fargelagt med Copics-
Dies fra Spellbinders, Magnolia og QK.
Punch fra MS.
Blomster fra Kort og Godt, Storyteller og NNS
Tekst fra Kreativ Hobby.
Blonde fra Bikuben.
Metallfuglen fikk jeg i kalendergave, vet ikke hvor den er kjøpt.
Halvåpent med tekst fra Stempelglede og Kreativ Hobby.
Note-diesen kommet fra Memory Box.
Passer hos:
Nordsalten-hobbyklubb # 87, punch/dies
KortoMania # 99, anything goes
Papernestdolls Norge # 1, anything goes

Det ble brått vinter på oss i Oslo også.
Vi har fått både snø, vind og mange kuldegrader, så nå er alt som normalt.
I morgen må jeg sende mannen innom Bikuben.
Jeg rekker ikke innom denne uka og enkelte ting som f.eks Bazzill må man bare ha.
Han er flink på scrappeshopping, bare han får en MEGET detaljert handleliste.
Den må jeg skrive nå.
 I morgen er siste mulighet før han reiser til Zakkopane på hopperenn.
Heldiggrisen :)

Ha en fin tirsdagskveld
Klem Sissel

7 kommentarer:

Heidi sa...

Kjekt med et litt sommerlig kort nå i denne mørke tiden.
Kortet var nydelig og så herlige farger.

Klem Heidi:)

Bodil sa...

Nydelig kort, søtt motiv og så lekre dies du har brukt ♥♥
klem :)

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort Sissel!! Nydelige farger og flott oppbygd med alle flotte lag!! Superfin layout!! Likte absolutt alt sammen:-)
Lenge siden jeg har laget denne layouten...kanskje det blir en på lørdag:-)
Kjekt med snille menn som i tillegg shopper på Bikuben:-)
Ha en fin vinterdag!

Klem Laila.

Guri sa...

Deilig med litt vårkort nå etter mykje jul og snø i bloggland:) Så lekkert du har pynta på alle sidene.

Elisabeth sa...

Så nydelig kort sissel. Og når vinteren er ute er det godt å kunne lage litt sommer selv og glemme hvilken årstid vi er i;)
Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania,
Lykke til.
Klem fra Elisabeth

Titti sa...

Så fint kort Sissel och det är gott med sommar färger när det är kallt ute. Så fina dies och tycker om vikningen . Vilken snäll man som handlar åt dig när han ändå är på gång. Klem fra Titti

Tove sa...

Nydelig sommerkort fra deg. Du vant Paper Nest Dolls stempelet i bloggen min. Send meg adressen din, så ramler det snart et stempel i postkassen din. Mailadr min er: rosakrusedull@gmail.com. Klem:)