tirsdag 6. mars 2012

Oppfriskning...

På å øve med Prismacolors blyantene mine var på sin plass nå. Jeg har mange ProMarkers, endel Copics, Distressfarger ( som er litt skumle å bruke) og nå sikler jeg på Distresstusjene .......
Når skal man egentlig få tid til å bruke alt man har lyst på fordi det ser så innmari fint ut. 
Tror jeg må pensjonere meg snart, for å få tid til alt som frister og lære meg å mestre det jeg alt har :)
Papirer fra Bildmålarne og motiv fra Magnolia, som allerede skrevet fargelagt med Prismacolors.
Blonder og dingsen på sløyfa fra Panduro, blomster fra Storyteller, Papirdesign og NSS. Tilda sitter inni en "svirlering" fra Memory Box.
 Tekst fra Kort og Godt.
På innsidene har jeg brukt baksiden av samme arket, hjørner fra Memory Box og tekst fra NSS.
Passer hos:
Sketchy Colors # 107, Rosa. blå , krem
Papirdokkene # 22, Pastellfarger
Card and Scrap # 27, Bruk sløyfer

Har vært på ICDP kursing i dag, hodet er ganske så fullt.
Nå skal jeg nyte mannens fiskemiddag og en sofaaften.
Klem Sissel

25 kommentarer:

Titti sa...

Sissel du har gjort ett jättefint kort med härliga dekorationer på och det blev toppensnyggt , disen du använt är helt underbara. Klem Titti

Lenas kort sa...

Nok ett nydelig kort :-) Så stilig sen blå kransen bak jenta er.Vi går ikke tomme for ting vi ønsker oss ;-) Ha en flott soffa kveld :-)

Yvonne sa...

Så lekkert det ble! Syns du er veldig flink med prismaene jeg. Har nesten ikke rørt mine etter at de kom i hus, men har nå planer om å ta de med til Ski. Kanskje jeg får ånden over meg? Men det spørs, for jeg har fått helt dilla på distresstusjene! Anbefaler de på det varmeste Sissel! Veldig enkle å ta med seg er de og, det er jo bare 37 stykker :)
Ha en herlig sofaaften!
Klem

sisla sa...

Nydelig fargelagt med Prismacolors og flott pyntet ;-)

Anne Bente sa...

Åh.... noget såå skøn den er ♥

100000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.

knusss♥

Ida sa...

Hei! Nydelig, helt herlig denne Tildaen!:))
Du farger flott både med plyanter og tusjer synes jeg. Jeg har bestemt meg for å bare like Promarkers..
Ski er jo snart, kan jo hende jeg må pakke 3-4 ganger!:))
Sees, klem.

Pia sa...

wow Sissel så flot kort med nydeligt motiv, her er ikke sne i danmark men stadig lidt koldt men i weekenden lover de 2 cifrede tal i temperatur så det bliver dejligt. Mine krukker står under tag så håber de overlever
knus Pia

Jytte sa...

Super flot kort .. den blå sløjfe er bare helt fantastisk.

1000 tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap :)

Jorill sa...

Nydelig kort, Sissel!
Kjenner meg så godt igjen - hele tiden noe nytt en ønsker seg :0)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jorill

Pinklady 68 sa...

Nydelig pastell kort!! Swirlene fra Memory Box var lekre! Flink til å fargelegge med prismacolors også du:)

Ha en fin kveld!
KLem Laila.

Guri sa...

Lekkert kort. Og swirlene du har brukt er så dekorative.

Anonym sa...

Jeg blir bare helt utslått.:) av alle disse flotte kortene dine !!

Bodil sa...

Kjempefint kort. så flott ramme rundt det fine motivet :)
klem :)

Nina sa...

Sukk.....så masse fint og så vidt jeg ser så mestrer du det meste veldig bra...har sagt det før oj jeg sier det igjen...jeg må ned på lurs hos deg. Jeg aner jo ikke hva halvparten er av det du har og jeg har jo holdt på med dette i en evighet snart;)
Vinduer er nå på plass så jeg lurer på hva min nye unnskyldning ska bli for ikke å få alt på plass og i orden snart ;) Må forresten male litt først, hihi ;)

Tudelu og god uke :)
PS: hekler du?

Nina sa...

haha...mente kurs ;)

Fargetreff sa...

Nydelig kort igjen:)) Fine farger, og en deilig blomsterpynt!
Den kransen fra MB står høyt på ønskelisten min og:))

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Lekkert kort.
Nydelig pyntet med flotte detaljer.
Flott pyntet på innsiden også.
Den diesen har fått seg hjem her hos meg også.Har brukt den nå og er så lekker.

Klem Kjersti

Linda sa...

Nydelig kort! Lekker fargekombinasjon, og et nydelig motiv :) Lekker dies du har brukt :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Anne sa...

Nydelig! Elsker blomsterpynten som glitrer, og blingen og perlene. Lekkert. :)

Klem, Anne.

Knerten sa...

Så flott dette ble, Sissel. Alle swirlene, både rammen foran og hjørnene inni er så flotte, og motivet er jo bare nydelig :-)
Egentlig trenger vi ikke mer stash, vettu, bare mer tid til å bruke det vi har...
Ha en fin dag (på tross av snøføyka som herjer utenfor vinduet..)
Klem

oheidia sa...

Så nydelig et kort! Hærlig fargelagt og synes du er flink med blyantene dine! Skikkelig fint pyntet med masse blomster. Sees snart? Skedsmo og/eller Ski?

Gry-Heidi sa...

Supernydelig kort, Sissel! Du mester definitivt Prismacolors blyantene :)
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem, Gry-Heidi

Connie sa...

Såååå lekkert.
Nydelig kort og herlig pyntet.
Klem Connie

Marianne sa...

Et nydelig kort i herlige farger. Ga meg en skikkelig sommerfølelse:)
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Anne sa...

Lekkert kort Sissel! Masse flotte detaljer og jeg falt for de dies'ene fra Memory Box ;)

Klem fra Anne