onsdag 1. februar 2012

90 år.

Her går det ikke akkurat unna på kortfronten om dagen.
Er nede og snur på papirer og fargelegger litt, men så skjer det liksom ikke mer.....
Har ei gammel eske som kan blogges om ikke annet.
Ark fra FabScraps, roser fra Storyteller og Prima.Hvis jeg ikke er helt på bærtur kommer også teksten fra Storyteller.
Under lokket er det skrivefelt fra Nellie Snellen og klokke fra QK.
Den som skal ha eska fyller 90 år.
Min noe tørrvittige samboer hadde følgende kommentar " åhh dette var da en sørgelig eske. 90 år, klokka går og tikker straks over toppen, da er det snart slutt" 
Var ikke akkurat det jeg hadde i tanken da :)

Klem Sissel

13 kommentarer:

Jorunn sa...

He he, må bare le av kommentaren til samboeren din :) Esken var kjempefin den, og jeg tror nok ikke mottageren ser det samme som samboeren din ;) Flotte papirer og farger, nydelig pyntet med dies og blomster!

Lambi sa...

Hehe, synes samboeren din er morsom jeg! ;) Flott eske da! Tipper jubilanten setter pris på den! :) Har TH klokka...men må vel kanksje ha QK klokka også? :) Stilig! Klem

Nina sa...

Haha, mannen har humor ;)
Kjenner til den kortsperra du....håper bare ikke den varer like lenge som min. Vurderer å selge unna, trist at det bare står der å ikke blir brukt...men kanskje når rommet en gang blir rydig og klart. Nå er unnskyldningen at det kommer jo nye vinduer snart, men da......, fnis ;)

Esken var forøvrig veldig fin da :)

Klem fra lakenskrekka ;)

Titti sa...

Fin ask Sissel och 90 år, och hon har flera år kvar att leva livet ....tycker om när de når upp till 90 , ge din man en stor klem så glömmer han kommenatren.....haha
Klem Titti

Heidi sa...

He he, artig kommentar fra samboeren:)
En nydelig eske du har laget!
Lekre mønster ark og pynt:)
Ha en fin dag, klem:)

Knerten sa...

Herlig eskekort du har laget her, og klokka den tikker og går vel for oss alle, vil jeg tro. Si det til samboeren din, du :-)
Ha en fin dag.
Klem
T.

Linda W sa...

Så utrolig flott laget, jammen er du flink.Mannen di er ein luring.
takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)
Ha en fin dag fortsatt:)
Klem, Linda:)

Trine Pedersen sa...

Nydelig eske. Vakkert papir, og den klokka var veldig stilig. :)

Håper tørken gir seg snart!

Klem, Trine :)

Pia sa...

super nydeligt og smukt gennemført kort
knus pia

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig eske med lekkre papirer og blomsterpynt.Flott med klokken inni.
Morsom mann du har he he

Klem Kjersti

Bodil sa...

Nydelig pyntet eske.
klem :)

Lenas kort sa...

hi,hi,hi.....herlig komentar :-)...men riktig nydelig er denne boksen :-) Disse boks kortene er du jammen god på :-)Kjenner att jeg har litt lyst på den klokken......også...
Kasje det må føyes til på ønskelista mi ;-) Fint å snu litt på ark da :-) Noen av dem har jo vakre baksider ;-) Ønsker deg en flott og kreativ helg :-)

Guri sa...

Må innrømme at den tanken slo meg også med ein gong eg såg bildet :) Bra at klokka ikkje var rett over 12 og på overtid :)
Men eska var flott den, med lekkert mønsterpapir og herlige fargar.
God helg til deg