tirsdag 10. mai 2011

Rødt, hvitt og blått.

Innimellom alt annet blir det et kort av og til. På søndag ble jeg  inspirert av flaggingen på frigjøringsdagen og lagde et kort i rødt, hvitt og blått. Ikke helt riktige flaggfarger, men sånn cirka,  Kort o Mania # 39 har også en utfordring gående hvor de vil se fargene i flagget ditt.
Bazzill, mønsterark fra Maja, motiv fra Sarah Kay og her har jeg gått til det drastiske skrittet å bruke Distress Ink. Ikke lett, skal gi blekket noen sjanser til før det eventuelt pakkes bort for godt!
Punch fra MS, blomster fra Storyteller, Panduro og NSS. Marihøna kommer fra Mitt skattekammer i Bodø.
Innsiden er enkel med litt punchrammer og et stempel jeg ikke vet hvor kommer fra, lurer på om det var med i et scrappeblad.
Nå skal støvsugeren luftes før hybelkaninene tar fullstendig overhånd, samtidig må jeg jobbe litt med prestasjonsangsten. Har fått bestilling på 2 bryllupskort, det har jeg ikke lagd før og kjenner at det stopper fullstendig opp bare ved tanken. Men hvor gærnt kan det bli, ikke verre enn at damen ikke vil ha kortene og det kan jeg vel leve med:)

Nyt våren.
Klem  Sissel

9 kommentarer:

Gro sa...

Hvorfor i alle dager skal du pakke bort distressen? Dether var da kjempeflott. Og til Sarah Kay synes jeg litt sartere farger fra distressen passer veldig godt. Kortet er nydelig.
Klem :o)

carinashobby sa...

kjempe fint kort, gleder meg til å se bryllups kortene!, vi skal i bryllup neste mnd, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre (å kjøpe kort nå når jeg kan lage no selv er jo ikke aktuelt, hehe) så titter nokk innom for noen tips og ideer, :)

bestevenn sa...

Du trenger da ikke pakke bort noe som helst. Kjempefint kort og flott fargelegging. Bryllupskortene klarer du fint! Gleder meg til å se resultatet.

Lenas kort sa...

Nydelig kort i norges farger :-)Syns du er flink med distressen jeg :-)Gleder meg til å se bryllups kortene :-) Ha en fortsatt flott uke :-)

Pinklady 68 sa...

Motivet ble bare nydelig med distressen Sissel:-) Et kjempe flott kort i rødt, hvitt og blått!! Lekkert mønster ark med massse roser!!!!
Mariannes papirverden har en flott bretteteknikk på det siste kortet som passer perfekt til bryllupskort. Masse lykke til!!!
Ha en fin onsdag! Laila.

Knerten sa...

Dette ble virkelig flott, Sissel, ingen grunn til å pakke vekk Distressene, for dette klarer du jammen bra ! Nydelig motiv, flott fargelagt, og herlige farger :-)

Christina C. sa...

Beautiful card, Sissel, inside and out! Gorgeous design and a stunning image, colored to perfection!

♥Gry sa...

Nyyyydelig kort! Me like <3

Linda S. L sa...

helrig kort :)er så søtt motiv og det passet så godt inn :D
takk for at du deltok på vår utfordring hos kort o mania!
klem linda s l