tirsdag 29. mars 2011

Det går da så fort...

Tida går så fort at det er såvidt jeg henger med i svingene, noen som kjenner seg igjen?
Hjalp jo ikke akkurat at noen stjal en time fra lørdag til søndag, tror det var den timen som var kommenteringstiden min, for det har jeg desverre ikke rukket siden fredag:(
Etter jobb i dag har jeg lagd det andre julekortet for mars, bare et igjen.
3 farger Bazzill.
Mønsterark fra 3ndy.
Motiv av Giordano.
Fargelagt med ProMarkers og Copics.
Bånd fra Nille.
En enslig blomst, noen perler og dies fra Spellbinders, enkelt og greit.
Innsiden nokså lik utsiden, tekst fra NSS.
Synes ved nærmere ettertanke den lille gotteristaven ødela hele innsiden, skal byttes ut.

Må bare vise et bilde av en  forsinket bursdagsgave jeg fikk på søndag:
Se så mye vakkert!!
Tusen tusen takk supersnille Linda, dette er ren lykke:))
Ønsker meg en laaaang ferie med tid til stempling og fargelegging:))
Ha en fortsatt fin uke.

Klem Sissel


7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Åå, så søtt motiv du har fargelagt!
Kjempe flott julekort!!
Gratulerer med dagen som var på søndag!
Mye scrappestæsj du kan kose deg med i timeshvis:-)

Ha en fin uke! Sees på fredag:-)
Klem Laila.

Berit sa...

Hei, så flott et julekort! Nydelig motiv:)
Gratulerer med dagen som var:)

Klem Berit:)

bestevenn sa...

Så flott julekort du har laget. Moro å være med på det der. Og for en flott presang du har fått. Her har du mye å kose deg med.

Lenas kort sa...

Hadde du også bursdag på søndan? Gratulerer så masse :-) Ser att det ble litt scrapperier på deg :-) Jeg fikk også litt å pusle med på søndan :-) Godt å se att det er noen som virkelig forstår oss ;-) Så nydelig dette jule korte er :-) Må si jeg er imponert over alle de flotte julekortene som du tryller frem :-) Så du foresten att du kom på topp 5 listen inne hos pasion for promakers (Gros skisse)? Havnet på listen jeg også :-) Dette ble en lang komentar gitt ;-) Ha en flott kveld :-)

Pia sa...

super nydeligt kort
knus Pia

Jorill sa...

Nydelig julekort! Motivet er jo bare så søtt.

Klem JOrill

Knerten sa...

Nydelig julekort, de er så fine disse papirene her :-) Deilig å få gjort unna julekortene litt etter litt !