lørdag 29. januar 2011

Julekort # 2

Julekort nr 2 til Hjertebodens juleblogg er i boks, rekker nok det siste for denne måneden også. Det er jo tross alt 2 hele dager igjen:))
Mønsterark fra 3ndy igjen.
Motiv fra Papilio igjen, men første gang det blir brukt, innkjøpt før jul, men rakk aldri å bruke det.
Fargelagt med ProMarkers igjen.
Tekst fra NSS igjen.
Her ble mye repetisjon gitt.
Heftig bruk av Spellbinderdies, hele 10 stykker bare på forsiden.
Noen perler og en snøkrystall er eneste pynt, vil ikke gjemme det søte arket helt.
Innsiden med tekst fra NSS, snøkrystaller og Spellbinderstingene litt i hytt og pine, måtte sjekke effekten og komme litt ut av ryddigheten min;)

Også var det slutt, har glemt å skrive navnet mitt ser jeg, da er det vel ikke noe poeng med personlig stempel, ordnes på øyeblikket.
I dag  har svenskehandel stått på agendaen. Det er en sånn MÅ gjøre ting, kan ikke fordra lørdager på overfylte kjøpesentre. Masse gærne folk som ville i blikket bruker handlevognene som rambukk, dytter og sniker. Men mat må man ha og nå er det overstått for denne gang:))
Resten av kvelden skal brukes til bare hyggelige ting, ha en fin lørdagskveld dere også.
Klem Sissel

5 kommentarer:

Nina sa...

Flinkis, trenger jeg si mer :)

Ok, det må jeg jo som alltid ;)
Hold deg fast, jeg har begynt på rommet mitt.... guuuuuuud så masse jeg har der inne og for ikke snakke om alt de som bygget kjøkkenet mitt har satt inn der...jeg er heldig hvis jeg kan sette meg ned før sommeren virker det som nå, hehe ;)

Tudelu :)

Bodil sa...

Nydelig julekort, kjempefint med de panelene slik du har satt de sammen og et nydelig motiv.
god helg, klem :)

Heidi sa...

Så nydelig julekort Sissel!
Stilig å bruke diesene slik du har gjort:) Herlig motiv:)
Ha en super søndag, klem:)

bestevenn sa...

Nykdelig julekort, og morsomt at du har brukt diesen din så flittig. Det ble stilig. Ønsker deg en fin søndag.

Gro sa...

2 dager er da mer enn nok tid til å lage et julekort til... Dette var nydelig.
Klem :o)