tirsdag 28. januar 2014

Alva Roses og Distress

Som jeg nevnte i forrige innlegg er det tid for å øve på å bruke Distress Markers.
Det var veldig uvant og sånn ble motivet seende ut.
Ark og motiv fra Bildmålarne, Alva Roses.
Dies fra QK og Magnolia. Punch fra Nellie Snellen.
Blomster fra Papirdesign og Storyteller.
Gratulerer tekst fra Storyteller og halvperler fra Panduro.
Stickles Stardust på vinger og blomster.
Inni kortet ble det helt enkelt en tekst fra NSS og kakeservietter.
Som jeg tror jeg klipper vekk, de passet ikke helt inn i omgivelsene.
Passer hos:
KortoMania # 100, noe nytt: nye dies, nytt motiv, ny fargeleggingsmetode
CardandScrap # 68, bling, masse glitter
Papernestdolls # 2, anything goes

Ha en fin kveld :)
Klem Sissel

16 kommentarer:

Gro sa...

Åååå, Sissel, det var nydelig. Skulle ikke tro du hadde gjort annet enn å farge med distress markere. Det kan du trygt gjøre mer av.

Klem :o)

Anne Bente sa...

åhhh, hvor er den smuk ♥
1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knuzzz ♥

Heidi sa...

Aldeles nydelig Sissel!
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
Klem, Heidi:)

Ida sa...

Helt konge! Dette kan du jo, nydelig kort!:))
Klem

Netti sa...

Sikke et smukt kort du har lavet. Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Berit sa...

Nydelig!! Så flott fargelagt motiv!
Klem, Berit

Pinklady 68 sa...

Motivet ble bare nydelig og kortet like så!!! Og kjempefiiin layout:-)

Klem Laila.

Bodil sa...

Nydelig kort og så fint fargelagt motiv. Flotte farger :)
klem :)

Gitte sa...

Rigtig flot kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
DT-Gitte.

Rita sa...

dette var flott :) Kjempe flott fargelagt :) Ønsker meg distress markers jeg også, synes fargeleggingen blir så flott med disse :) klem Rita

Titti sa...

Riktigt fint kort med ditress. Fin kortram och så fint med blomster på och kakservetter. Klem fra Titti

Lenas kort sa...

Så nydelig kort du har laget :-) Du er flink med disse tusjene også :-) Flink du Sissel :-)

Elisabeth sa...

Så nydelig kort!! flott pyntet. Synes det er flott fargelagt med distress markers også=)
Takk for du deltar hos Kort'O Mania, både utfordring og blogghopp på #100.
Lykke til.
Klem fra DT Elisabeth

sisla sa...

Helledussen så nydelig dette kortet er. Nydelig fargelagt og nydelig pyntet.

Klem ;-)

Yvonne sa...

Heisann, og takk for sist! Alltid koselig å møte på likesinnede på Kuben ;)

Og jeg ser du tok til fornuften og fant fram Distressmarkerne dine, så bra!
Resultatet ble veldig fint syns jeg, ikke noe i veien med hverken din maling eller tusjene ;)

Nå satser jeg på å være kreativ fremover, så da skal jeg også være flink og besøke bloggen din oftere. Har vært sørgelig sløv i lang tid nå...

Så tøff datteren din er som reiser ut i verden sånn. Men jeg skjønner godt din uro, hadde vært overnervøs hadde det vært min unge. Men sånn er det vel å være mamma :) Og hun får helt sikkert en fantastisk tur.

Ha en flott og kreativ helg Sissel, så sees vi snart igjen :)
(krysser fingre for at du får plass på Aurskog)

Klem

Ida sa...

Takk for sist!:))
Hallo?! Øve?? Dette kan du jo!:))
Lekkert motiv, og flott kort Sissel. Vi sees!:))
Klem.