fredag 12. august 2011

Tilda, søm og skisse.

Nytt innlegg, denne gangen fra flyplassen i Bodø. Siden vi har god tid før flyet går kan jeg jo kaste meg på en utfordring:
Mønsterark fra Maja, en liten Tilda plassert på en noterad, notearket er fra Papirdesign. Tilda er fargelagt med Promarkers i noe så sjeldent  som gule nyanser :). Ms punch, tekst fra Stempelglede, blomster fra Woc, sommerfugler fra en Fiskars-punch, krystaller fra Magnolia. Det er sydd med maskin rundt alle paneler på forsiden.
Innsïden med Spellbinderdies og tekst fra Stempelglede.
Har altså ikke lagd kortet her på flyplassen, der stopper galskapen. Satt og koste  meg sammen med mamma i går. Papirkaos på de fleste bord i stua:))
Må bare fortelle om mine observasjoner på den 3 timer lange bussturen fra Drag til Bodø, ett snøhvitt reinsdyr, en elgkalv, to lemen, en rev, masse grågås, måker og tjeld.  Et yrende dyreliv langs E6`en her oppe:)
Om 2 timer går flyet til Oslo, da er det tilbake til hverdagslivet, trist å være ferdig med ferien, men blir nok godt å komme inn i litt rutiner igjen.
Blir med hos Papirdokkene # 8, søm og skisse.
Klem Sissel

9 kommentarer:

Christina C. sa...

Hello Sissel!!! Such a sweet and delightful card...love it! Beautifully colored Tilda!

Gro sa...

Begynte nesten å lure på om du satt på flyplassen å laget kort jeg nå, hi, hi.
Men kjempeflott er det, og jeg blir jo så glad når jeg ser at Tilda er kledd i gult.
Kommer du til Skedsmo neste fredag?

Klem :o)

Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

jannes hobbykrok sa...

Nydelig!Herlig i gult!Somerlig og lekkert,Sissel!
Klem,Janne

Nina sa...

Så kreativ du har vært i sommer Sissel:) Nydelige kort....tok en bråkikk nedover siden din her nå førn jeg kryper under dyna. Har vært så og si bloggfri på alle vis denne sommeren, men nå kjenner jeg at jeg skulle hatt litt tid tilovers for å fordype meg i alt folk har blogget om i sommer ;)
Masse fint har du sanket i denne bokhandelen også....
Har med en mikroskopisk koffert med litt ting og tang og litt papir på feiren her i Stavern, men det ligger trygt i posen sin ennå.

Ønsker deg en kreativ og koselig helg.

Klem Nina :)

Lenas kort sa...

Helt nydelig er dette korte :-)Tilda ble jo så flott i gult :-) Nydelig pynting :-) Velkommen hjem igjen :-) Håper vi sees på treff neste fredag.Har ikke snakket med damene her oppe om de skal dit.Er igrunden klar for ett treff igjen :-) Ha en flott helg :-)

Anne sa...

Hehe, jeg og trodde du satt på flyplassen og scrappet nå:)

Nydelig kort i flotte farger! Gult er så flott, men jeg synes det er vanskelig å bruke den fargen selv.... Men du fikser det! Herlig kort og nydelig pyntet!

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker.

Smil fra Anne:)

Diddij sa...

Åh, vakkert :) Jeg får bare mer og mer sansen for gult altså, for en skjønn farge :)

Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
*Linn

Knerten sa...

Stilig fargekombinasjon, og flott kort :-) Veldig lekker kantpunch. Imponert over at du så lemen fra bussen, de er jo ikke fryktelig store !

Linda's hobbysyssel sa...

Lekkert kort. Og gult er en veldig flott farge, selv om jeg sliter litt med å bruke den selv.
Så gøy at du utfordrer deg selv, man trenger å gjøre det innimellom :)