lørdag 14. mai 2011

Bryllup

Omsider kom jeg inn på bloggen igjen, vet ikke om alt er helt i orden, men det ser bedre ut.
Har lagd et bryllupskort på bestilling, det skulle være minst mulig blomster, enkelt, lyse farger og noen slags figurer med litt farge på sa damen.....hjelp tenkte jeg da.
2 farger Bazzill, mønsterark fra Pion og Master Piece Studios. Motiv fra Magnolia, fargelagt med Pro Markers og Copics. Ms punch, serviett og små hjerter fra Unik Hobby. Roser fra Papirdesign og NSS. Hjertebåndet er fra Panduro, det samme med ringene, teksten kommer fra NSS.
Innsiden med dies fra Spellbinders, samme kakeservietter som foran. Tekst fra Norsk Stempelblad, svirler fra Stempelglede og punch fra MS.

Da var det gjort, mitt første bryllupskort og damen ble veldig fornøyd. Var litt skeptisk til å bruke Magnolia motiv, vet at mange som ikke er Magnolia-frelste synes de er rare siden de mangler munn og nese. Hadde flaks med fargevalg og fasong, det var tilfeldigvis samme farger og samme type avrundede hjørner som på innbydelsen de hadde fått.
I dag skal vi kose oss med barnebarnet, lurer på om det kke blir en is eller to i solskinnet:))
Kit må også pakkes, i morgen er det treff  på Fagerstrand, gleder meg.

Scrapperiket # 26, hjerter.
Papirdokkene # 3, alt er lov.

Ha en fin helg.
Klem Sissel

12 kommentarer:

Guri sa...

Nydelig bryllupskort i duse farger. Ikkje lett å lage kort på bestilling synes eg, blir litt usikker då og klarer ikkje bestemme meg :)

Anne sa...

Nydelig, enkelt og delikat kort i duse lekre farger til brudeparet!

Tusen takk for ditt bidrag til papirdokkene

Smil fra Anne:)

carinashobby sa...

kjempe fint kort! jeg ar lakt en elsk på magnolia stempler. :)
tror jeg så deg ista men var ikke sikker for har jo ikke hils på deg :) kos dere masse ute på tur.

Pinklady 68 sa...

Et lekkert bryllupskort i nydelige duse farger!!! Kjempe søte hjerte charms, ringene, og perle rammen rundt motivet!!
Ha en fin lørdag med barnebarnet:-)
Sees imorgen! Klem Laila.

bestevenn sa...

Det ble da et utrolig nydelig bryllupskort. Delikat og stilig. Vanskelig når man får for mange begrensninger, men fint ble det. Da sees vi imorgen. Kos deg med barnebarnet.

Diddij sa...

Åååh, så dust og rent dette var. Herlig for øynene :)

Takk for at du deltar hos oss papirdokker :)
***Linn

Pia sa...

super lækkert kort

unni's scrappeboble sa...

WOW for et fantastisk flott bryllaupskort du har laget og skikkelig flott inni også :D
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

Christina C. sa...

This is a gorgeous wedding card....inside and out!!!!Love the gorgeous papers and the pearl border. The rings are perfect and the charms absolutely delightful.
Beautiful!!!!!!!!!!!!!

Hanne sa...

Flott kort du har laget her! Flotte papirer du har valgt og fint fargelagt motiv!
Hanne

Lenas kort sa...

Så vakkert denne bryllups korte ble :-)Elegant! Stilig med disse ingene og hjerte charmsene :-) Klart att damen ble fornøyd :-) Har att trøbbel med bloggen min jeg også, men det virker som om alt er i orden nå. Ha en fin kveld og en flott 17 mai feiring :-)

Knerten sa...

Hyggelig å se deg igjen i går, Sissel !
Jeg syns det blir vakkert alt du gjør jeg, så også dette flotte rene bryllupskortet :-) Tenkte det samme som deg da jeg så motivet, så det var ekstra hyggelig at det ble så godt mottatt.
Tenkte jeg skulle prøve meg på brettingen du viste frem i går smart, det ble jo så flott - og jeg må jo bruke det flotte kitet jeg fikk også :-)
Ønsker deg en flott 17. mai feiring i morgen.
Klem
T.