søndag 1. august 2010

Babykort

Heisan!
Her kommer et forsøk på et velkommen til verden kort......



Fargelegginga er et kapitel for seg selv, det er vel bare å øve, øve, øve.....



Innsiden er litt vel enkel tror jeg, neeeste gang da.....


Også enden på visa.
Ja, sånn ble det med den saken. En gang, om en stund blir det kanskje andre boller, jeg lærer vel etterhvert. I mellomtiden får jeg suse rundt i blogglandia og suge til meg inspirasjon og beundre ekspertenes arbeid:)) og øve så klart!!
Nå er det snart kvelden og kroken på døra for arbeidsfolk, ha en god og rolig natt.

Klem Sissel

4 kommentarer:

Nina sa...

Hei Sissel :)

Så fint kort da og du er ingen nybegynner lenger, det må jeg si :)
Fikk kikket på hele bloggen din nå i kveld og har komentert på det første innlegget også.

Tudelu :)

Unknown sa...

Kjempfint kort du har laget!

Takk for kommentaren på bloggen min!

tone sa...

Hei Sissel!
Tusen takk for kommentar inne hos meg:-)
Her var det mye fint å se på,du er jo kjempe flink.
Du MÅ ta deg en tur til Kjøpsvik når du kommer hjem,hadde vært kjempe koselig å treffe deg igjen:-)
Og eg har masse fristelser på butikken som ligger i hovedveien i sentrum av lille Kjøpsvik.
Du er hjertelig velkommen:-)
Klem Tone

❤ Kaia sa...

Hei.
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, alltid gøy med nye ansikter.
Legger deg i blogglista mi også, så kan jeg følge med på bloggen din.
Dette babykortet ditt var jo kjempeflott.
Nydelig oppsett, og herlig motiv.
Kølem fra Kaia