Ingenting er som litt nytt i scrappekroken.
Var en liten tur på Bikuben på lørdag og da ble det med hjem nye tekster og puncher.
Motivet som er brukt her, er også ganske nytt og ubrukt.
Resteark fra Maja, motiv fra Saturated Canary, fargelagt med Copics.
Blonder fra Bikuben, punchen på enden av kortet kommer fra EK Success.
Den likte jeg veldig godt :)
Svirl fra Magnolia, blomster fra Kort og Godt og Storyteller.
Dies fra Spellbinders.
Den lille teksten kommer fra en stempelplate som Norsk Stempelblad akkurat har gitt ut.
Innsidene pynta med dies fra Spellbinders og tekst fra NSS.
Passer hos:
Sketchy Colors # 204, skisse
Her har våren så smått gjort sitt inntog.
Snøen er borte og sola varmer :)
Ha en fortsatt fin uke.
Klem fra Sissel














